Ik voel me goed!

Emoties kunnen behoorlijk ingewikkeld zijn. De ene dag gaat alles goed en voelt het alsof je de hele wereld aan kan en de andere dag is niets leuk en kun je je alleen maar zorgen maken. Maar als emoties zo ingewikkeld zijn, hoe word je dan wegwijs in alles wat je denkt en voelt?

Dit vrolijke, kleurrijke boek staat vol met opdrachten, oefeningen en vragen die kinderen aanmoedigen om hun gedachten en emoties te uiten en te onderzoeken.

Ik voel me goed! is ontwikkeld in samenwerking met Blue Smile, een Engelse non-profit organisatie die zich inzet voor de mentale gezondheid van kinderen.

Is Ik voel me goed! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik voel me goed!