Ik zal je bewaren

Bij Jesje thuis wordt veel gezwegen. Vooral als het over de Tweede Wereldoorlog gaat, verstart haar moeder. Houdt zij iets geheim? In Jesjes hoofd dansen allerlei vragen rond. Dat worden er alleen maar meer als Jesjes oma haar op een dag 'Hesje' noemt. Zou dat een meisjes uit oma's familie zijn? Wat is er met haar gebeurd? De enige met wie ze haar diepste gedachten kan delen is de zwarte buurtkat Moos. Maar hij kan niets terugzeggen. Jesje zal zelf antwoorden moeten zoeken. Jeska Verstegen is schrijver en illustrator. In Ik zal je bewaren vertelt ze over haar eigen jeugd en over de familie van haar oma, een nichtje van uitgever Emanuel Querido.

Recensies (7)

Meer recensies

Is Ik zal je bewaren het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik zal je bewaren