Ik zie je bij het meer

Tien jaar geleden bracht Fern vierentwintig uur door met Will Baxter in Toronto. Er was een onmiskenbare klik, maar de timing had niet slechter kunnen zijn. Ze spraken af om elkaar precies één jaar later weer te zien. Fern kwam opdagen. Will niet.

Jaren later heeft Fern haar droom om het in de grote stad te maken moeten opgeven. Ze verhuist terug naar Barry’s Bay om in het resort van haar moeder te werken, waar nota bene haar ex-vriendje de manager is. Fern kan geen kant op. Dan arriveert Will in het slaperige dorpje, een koffer en een aanbod om Fern te helpen én iets te verbergen. Kan ze hem weer vertrouwen?

Recensies (15)

Meer recensies

Is Ik zie je bij het meer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik zie je bij het meer