In de ban van de bal

De mooiste kleedkamerverhalen uit het Belgisch voetbal. Wie altijd al eens een vlieg wilde zijn in de kleedkamers van de Belgische eliteclubs, heeft aan dit boek een vette kluif. Dave Peters trekt alle registers open en biedt een unieke inkijk in het leven van de kleurrijkste figuren van ons vaderlandse voetbal. Wie liep er in de Lierse binnenstad met een geweer achter een ploegmaat aan? Wie stapte bij een Wereldbekerwedstrijd met een brandende sigaret het veld op? Wat gebeurde er tijdens de nacht van de legendarische kwalificatiewedstrijd in de Rotterdamse Kuip in 1985? Wie werd door zijn voorzitter op heterdaad betrapt toen hij naakt rond de kerk liep? Welke Duitse ex-internationaal doodde bijna de hond van zijn coach bij Standard Luik? Op deze en vele, vele andere vragen in dit heerlijke boek geven verscheidene voetbalspelers en –trainers zelf de zowel hilarische als ontluisterende antwoorden.

Is In de ban van de bal het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In de ban van de bal