In een ogenblik

Rank 5412 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Een razend spannend en meeslepend verhaal over een bijzondere vriendschap: één moment kan alles veranderen

De tienjarige Finn is anders dan andere jongens: hij houdt van tuinieren en spelen op zijn ukelele, en wil alleen eten in cafés met de hoogste hygiëne-classificatie. Zijn eigenaardigheid leidt tot gepest op school en de scheiding van zijn ouders maakt zijn leven alleen maar zwaarder. Na een ruzie tussen zijn ouders om de voogdij, neemt Finns moeder hem mee naar een nieuw café.

De al wat oudere serveerster Kaz heeft een goed gevoel voor humor en een hart van goud, maar ze zit tegen een burn-out aan. Als Finn en zijn moeder tijdens een van haar diensten binnenkomen, wordt hun lot voorgoed bezegeld. Ze weten het nog niet, maar de tweede keer dat ze elkaar tegen het lijf lopen, zal hun leven op het spel staan.

In de pers

‘Green pakt een actueel onderwerp bij de hoorns. Een zwaar thema, overtuigend verteld.’ VN Detective & Thrillergids over Haar laatste woorden

Thriller
Spannende boeken algemeen