In het niets

VN:

In het niets

Rank 926 Gelezen 295 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 299 Favoriet 7 Recensies 17
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Dertig jaar geleden werd er een kind gestolen. Dat kind ben jij.

Toen.
De kleine Sammy Went verdween uit haar huis in Manson, Kentucky – een gebeurtenis die haar familie kapotmaakte en de zwaar religieuze gemeenschap van het stadje uit elkaar dreef.

Nu.
Kim Leamy, een Australische fotografe, wordt benaderd door een vreemdeling. Hij zet haar wereld op zijn kop wanneer hij beweert dat zij de gekidnapte Sammy is, en dat haar leven zoals ze dat kent is gebaseerd op leugens.
Op zoek naar antwoorden reist Kim naar het afgelegen stadje waar Sammy geboren werd. Maar hoe dieper ze in haar familiegeschiedenis graaft, hoe meer geheimen ze ontdekt. Ze komt langzaam dichter bij de ontknoping van het trauma uit haar donkere, vroegste jeugd.

Literaire thriller
Fanneke Cnossen
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
14 mei 2019
14 mei 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Een meer dan behoorlijk debuut

door: Christine Bols 1 like

Kim Leany doceert fotografie in het Australische Melbourne en leidt een rustig leventje. Maar daar komt plots een einde aan als een mysterieuze Amerikaanse accountant haar opzoekt en vertelt dat ze eigenlijk Sammy Went is, een kleuter die op tweejarige leeftijd spoorloos verdween uit haar woning in...

Reacties op: In het niets