In het water

Rank 6186 Gelezen 1266 Aan het lezen 34 Wil ik lezen 730 Favoriet 32 Recensies 41
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Newsroom 2 Lijsten 8 Spots 13   Topics 0

De #1 bestsellerauteur van Het meisje in de trein is terug met een verslavende thriller vol psychologische spanning.

Nel, een alleenstaande moeder, wordt dood aangetroffen in de lokale rivier. Eerder die zomer sprong een tienermeisje op dezelfde plek haar dood tegemoet. Ze zijn niet de eerste vrouwen die ten prooi vallen aan deze donkere wateren, en hun dood veroorzaakt een golf van onrust over de rivier en zijn geschiedenis.

De vijftienjarige dochter van Nel blijft alleen achter. Daarom moet Nels zus, Jules, terugkeren naar het stadje dat ze jaren geleden de rug heeft toegekeerd. Voorgoed, dacht ze toen.

In dezelfde hypnotiserende stijl als Het meisje in de trein, waarmee Paula Hawkins miljoenen lezers wereldwijd wist te raken, ontspint zich een verbluffend en gelaagd verhaal dat zich afspeelt in een kleine gemeenschap, waar pijnlijk duidelijk wordt dat herinneringen niet te vertrouwen zijn...

Kijk uit voor diepe wateren, je weet nooit wat zich onder de oppervlakte bevindt.

Literaire thriller
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
02 mei 2017
01 mei 2017

Samantha Stroombergen Auteur

Verzuipt door de hoeveelheid personages

door: Samantha Stroombergen 2 likes

Je kon er bijna niet omheen: het debuut van Paula Hawkins (Het meisje in de trein) was hot. Het boek werd verfilmd en de Britse schrijfster domineerde wekenlang de bestsellerlijsten. Dat kwam haar goed uit, want ze stond op het punt haar huis te verliezen door financiële problemen. Dit jaar...

Reacties op: In het water