Een langzaam smeulend vuur

Een langzaam smeulend vuur

Rank 24 Gelezen 40 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 364 Favoriet 1 Recensies 4
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Wanneer het toegetakelde lichaam van een jongeman wordt gevonden op een woonboot in Londen, rijzen er al snel vragen over drie vrouwen in het bijzonder. Laura is de labiele jonge vrouw die een onenightstand met het slachtoffer had en als laatste in zijn huis is gezien. Carla is de diepbedroefde tante die nog rouwt om iemand anders binnen de familie, die slechts enkele weken daarvoor is gestorven. En Miriam is de bemoeizuchtige buurvrouw die het lichaam heeft gevonden, maar die de politie niet alles heeft verteld wat ze weet.

Drie vrouwen, die elkaar nauwelijks kennen, ieder met een andere band met het slachtoffer. Drie vrouwen die, om verschillende redenen, geplaagd worden door gevoelens van wrok. Die, of ze zich ervan bewust zijn of niet, erop gebrand zijn om het onrecht dat hun is aangedaan te wreken. En als het aankomt op wraak, zijn zelfs goede mensen tot heel slechte dingen in staat. Hoe ver is ieder van hen bereid te gaan om rust te vinden? Hoe lang kan een geheim smeulen voor het in vlammen opgaat?

Literaire thriller
A.W. Bruna Uitgevers
31 augustus 2021
31 augustus 2021

Reacties op: Een langzaam smeulend vuur