In lichtjaren heeft niemand haast

Als er iets is waar velen van ons in deze tijd te weinig van hebben, dan is het ruimte. Ruimte in onze agenda’s. Ruimte in ons hoofd. Ruimte in ons leven. Maar wat als we het bestaan vanaf de grootst denkbare afstand bekijken? Marjolijn van Heemstra neemt je mee op een intrigerende reis door de ruimte die we op aarde missen, en de ruimte die ons tegelijkertijd overal omringt. Langs de vierkante meters waarop we elkaar in de weg lopen, tot de cirkels die we trekken om de zon. Want terwijl de wereld benauwder wordt en onze levens gehaaster, ontdekte ze: in lichtjaren heeft niemand haast. Schrijver, dichter en theatermaker Marjolijn van Heemstra is al jarenlang gefascineerd door de ruimte en ruimtevaart. Haar roman En we noemen hem werd genomineerd voor de Libris Literatuur Prijs en in acht talen vertaald. Onlangs verscheen haar nieuwste dichtbundel: Reistijd, bedtijd, ijstijd.

Recensies (4)

Meer recensies

Is In lichtjaren heeft niemand haast het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In lichtjaren heeft niemand haast