Indigo

Gelezen 31 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 44 Favoriet 2 Recensies 22
Young adult   Topics 0
De jarenlange vriendschap tussen de 18-jarige Caro en haar twee beste vrienden, de broers Nick en Noah, verandert van karakter op het moment dat ook de hormonen een rol gaan spelen. Tijdens een vakantie in Portugal gaat dat een steeds grotere rol spelen en dat blijft niet zonder gevolgen.
Caro's vader Wyn heeft zo zijn eigen problemen die aan de oppervlakte komen wanneer hem steeds vaker vervelende ongelukjes overkomen.
Als Caro de bloedmooie en mysterieuze Pia ontmoet, sluiten de twee vriendschap en wordt ze zich er meer en meer van bewust waar haar hart werkelijk ligt.
Ondertussen raakt ze verstrikt in een afschuwelijke wraakmissie, gericht op iemand die lang geleden een jong meisje gruwelijk heeft mishandeld en voor het leven verminkt.
Indigo is een Young Adult waarin liefde, spanning en wraak de boventoon voeren, waarbij het maar helemaal de vraag is of iedereen de vakantie ongeschonden doorkomt.
Latoya Moirae is afgestudeerd als vertaler aan de Vertaalacademie Maastricht en ook al jaren werkzaam in dat beroep. Ze komt oorspronkelijk uit Sittard, maar woont al een tijdje in Rijswijk. Naast schrijven heeft Latoya nog veel meer passies en hobby's, waaronder: tekenen, schilderen, koken en bakken, zingen en gitaar spelen. Ze kijkt ook graag naar sport en doet zelf aan tennis, badminton, squash en fitness. Eerdere van haar verschenen boeken zijn de fantasy-trilogie Yougian en de roman De slang in het paradijs.

Young Adult
Fictie 15+