Indonesië

Indonesië

TE GAST IN Indonesië is samengesteld door en voor reizigers: verhalen van auteurs die er gewoond of gereisd hebben. Met veel insiders informatie over land en bevolking.
Om je bezoek nog beter voor te bereiden en je in te leven in de cultuur van de lokale bevolking, is de pocketreeks 'Te gast in' ideaal. Een handzaam en compact boekje met vlot leesbare artikelen die een massa tips bevatten voor je reis naar Indonesië.
In deze 14e druk komen onderwerpen aan bod zoals de culturele diversiteit, omgangsvormen, viering van het Suikerfeest, witte en zwarte magie, betekenis van rijst, effect ceremonies op Balinese gezinnen en ecotoerisme als middel tot natuurbehoud. In de reisreportages beleef je Yogyakarta per becak en reis je vervolgens 1000 km per openbaar vervoer naar Bali. Op Bali ga je duiken in een onderwaterparadijs.
De rubriek 'reisinformatie' helpt je verder met tips voor de meest voorkomende noden. En voor wie zich verder wil oriënteren is er een woordenlijstje en overzicht met boeken en films.
Deze pocket is er niet alleen voor reizigers die Indonesië willen bezoeken. Iedereen die interesse heeft in dit land en in korte tijd een goede indruk van het land wil krijgen, zal met deze 'Te gast in' een schat aan informatie ervaren.
Reizen & Talen
Informatie Verre Reizen VOF