Ingesloten

Gelezen 104 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 89 Favoriet 6 Recensies 22
Young adult Artikelen 4 Lijsten 3 Spots 12 Top25's 6 Hebban 1000 626   Topics 0   Leesclub

‘Ik leef niet meer volgens een kalender, ik kijk niet meer naar data. Er is alleen toen en nu. Er is alleen wat we ooit waren, en wat we geworden zijn.’

De zeventienjarige Layla Amin en haar ouders worden ’s avonds overvallen door een militaire eenheid die hen meeneemt naar een interneringskamp voor Amerikaanse moslims. Met behulp van haar vriendje buiten het kamp, haar nieuwe vrienden in het kamp en een onverwachte bondgenoot vecht Layla voor haar vrijheid, en begint langzaam maar zeker een revolutie tegen de directeur van het kamp.

Young Adult
Fictie 15+
Blossom Books B.V.
19 maart 2019
19 maart 2019

Pijnlijk actueel thema, maar schiet tekort op de uitwerking

door: Aimee

Layla Amin wordt midden in de nacht samen met haar ouders meegenomen door gewapende mannen en afgevoerd naar een interneringskamp. Volgens de huidige president vormen alle moslims een gevaar voor het land. Maar Layla is niet alleen moslim, ze is ook Amerikaan. En nu zit ze samen met haar...

Reacties op: Ingesloten