Inspecteur Morse en andere verhalen

Voor het eerst zijn tien verbijsterende korte verhalen van Colin Dexter gebundeld, waaronder twee nieuwe mysteries, die speciaal voor deze anthologie geschreven zijn. De verzameling bevat vijf ingenieuze gevallen voor inspecteur Morse en vijf andere verhalen, die ons leiden van een cel in Oxford naar de zitkamer van Sherlock Holmes op Baker Street 221B … en zo verder naar een toevallige ontmoeting met nog een beroemde detective in de kantine van het hoofdbureau van politie in Kidlington … Het laatste verhaal begint als Morse in afwachting is van de komst van zijn brigadier in kamer 231 van het Randolph Hotel, alwaar hij wederom een plotselinge, verschrikkelijke dood onder ogen moet zien. Met kwellende intriges en op een spannende manier verteld, is ieder verhaal in dit boek een meesterwerkje in het detectivegenre: bedrieglijk, verrassend en boeiend van begin tot eind.

Is Inspecteur Morse en andere verhalen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Inspecteur Morse en andere verhalen