De IJzerprins

Rank 8873 Gelezen 365 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 179 Favoriet 28 Recensies 8
Young adult Lijsten 3 Spots 5   Topics 0

The Iron Fey 4: Mijn naam, mijn ware naam, is Ashallayn'darkmyr Tallyn. Ik ben de enig overgebleven zoon van Mab, koningin van het Winterhof. En wat haar betreft, ben ik dood. Mijn verhaal begint, zoals zoveel verhalen, met een meisje... Als Winterprins zag ik liefde altijd als een zwakte. Maar toen kwam Meghan, half meisje half fae, en dat veranderde alles. Ik werd verliefd op haar en beloofde dat ik haar ridder zou zijn. Een belofte waarvan ze me - om mijn leven te redden - ontsloeg toen Nimmernimmer bijna ten onder ging aan de IJzerfae. Nu is Meghan de IJzerkoningin, heerseres van een rijk waar Zomer- en Winterfae niet kunnen overleven. Om bij haar te kunnen zijn, zal ik sterfelijk moeten worden. Dus ben ik nu, samen met Puck, met wie ik nog steeds een flinke appel te schillen heb, en die irritante cait sith Grimalkin, die me ook al het bloed onder de nagels vandaan haalt, onderweg naar het Eind van de Wereld. Daar zal ik de proeven moeten afleggen om mijn ziel te verdienen. Maar de prijs is hoog, en de keuzes die ik moet maken zijn onmogelijk. Zal ik Meghan ooit nog terugzien?

Young Adult
Fictie 15+