Is het een tegenslag of juist een kans?

Hoe ga je om met een tegenslag of een crisis? Dat is een vraag die van belang is voor iedereen op deze aarde, want er is geen mens die geen tegenslagen kent: ze vormen een belangrijk onderdeel van ons leven.
Wat doe je dan met die problemen die op je afkomen? Laat je je erin meeslepen of zoek je naar een oplossing? Denk je: Dat moet mij weer overkomen? Of: Welke uitnodiging zit hierin om mijn leven naar een hoger plan te tillen? Kortom: denk je `weg van of `naartoe ? Met dit boek spoort Robert Benninga je aan te kiezen voor `naartoe .
De weg die je in het leven gaat, is voor iedereen anders. Levenslessen zijn universeel en behoorlijk identiek. Daarom komen in dit boek naast Robert Benninga nog 29 andere experts en ervaringsdeskundigen aan het woord. Zij vertellen hoe zij zijn omgegaan met het brede scala van tegenslagen die in dit boek behandeld worden en wat dat voor hen heeft betekend. Hun verhalen dienen als inspiratiebron om je eigen weg te vinden door er op jouw manier mee aan de slag te gaan.
Veel succes en wijsheid op de reis die je gaat maken!

Recensies (1)

Is Is het een tegenslag of juist een kans? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Is het een tegenslag of juist een kans?