Is het leven een 7?

‘Het leven is een zeven!’ Dat is wat psychiater Paul de Beurs aan veel van zijn patiënten vertelde. Maar waarom zei hij dat? En wat zegt de wetenschap erover, is het leven inderdaad een 7?

In dit boek kijken onderzoeker Derek de Beurs en zijn vader Paul samen naar uitspraken die Paul het meest gebruikte in zijn praktijk. De adviezen die Paul gaf aan zijn patiënten blijken namelijk heel praktisch van aard, ook voor Paul en Derek zelf. Want wie heeft er nu niet te maken met stress, dominante bazen of relatieproblemen?

Het boek biedt een kijkje in de keuken van de psychiater, en in de relatie tussen een vader en een zoon. Het vormt een psychologische gereedschapskist voor mannen, voor vaders en zonen, een ideaal cadeauboek voor vaderdag. Nu eens geen zelfhulpboek dat zich voornamelijk richt op vrouwen, maar een down to earth en praktisch boek, met humor én inhoud. Met daarin tools om te klussen aan jezelf, maar ook aan de relatie met je vrienden, collega's, bazen en familie.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Boom
07 mei 2021
07 mei 2021

Reacties op: Is het leven een 7?