It was a boring conversation anyway

NIEUW
Jess Degruyter
It was a boring conversation anyway

It was a boring conversation anyway is het tweede deel van de trilogie It ain't a party till something gets broken. Fragmenten uit deze bundel verschenen al in de Poëziekrant, Nieuwzuid en De Brakke Hond.
In 2005 debuteerde Degruyter bij het PoëzieCentrum met I thougt we just left that party, tegelijk het eerste deel van de trilogie.

Als het eerste deel zich meer toespitste op de relationele uitspattingen van de dichter, komt hier vooral zijn fascinatie voor WOII en zijn leiders naar voor: Churchill, Hitler, Roosevelt, ... . Stalingrad, Normandië en Iwo Jima; de grote veldslagen worden anekdotisch vermeld alsof hij er zelf in meegevochten heeft. Een grappige, soms bevreemdende blik achter de schermen van een megalomane dagdromer.

Jess De Gruyter (1973) studeerde Fotografie aan de Academie van Antwerpen. Hij werk als videast.

www.jessdegruyter.be

Pagina's: ca. 56
Paperback
Afmetingen: 140 mm x 200 m
ISBN 978 90 5655 113 1

Is It was a boring conversation anyway het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op It was a boring conversation anyway