IzzyLove helpt

IzzyLove helpt

Junior   Topics 0
In IzzyLove helpt! geeft IzzyLove, bekend van de populaire boekenserie van Manon Sikkel en de column in Tina, antwoord op al je vragen. Of het nou over vriendschap, ruzie, ouders, school, (vakantie)liefde of je lichaam gaat.

Heb je een probleem? IzzyLove helpt je! Via een handige beslisboom in dit boek vind je in no time het antwoord op je vraag. Heb je zelf geen vraag, maar je bestie wel? Dan kun je haar te hulp schieten. Misschien word je zelf wel net zo megagetalenteerd in advies geven als IzzyLove!

Van 2011 tot 2020 schreef Manon Sikkel een IzzyLove-column in het populaire meidenblad Tina. Daarin gaf IzzyLove advies aan jonge meiden over allerlei onderwerpen. De leukste, bijzonderste, grappigste en populairste columns zijn nu gebundeld. Over IzzyLove verschenen eerder o.a. Expeditie Vriendschap en Villa Valentijn.

Manon Sikkel won veel prijzen met haar boeken, waaronder drie keer de Prijs van de Nederlandse Kinderjury en twee keer de Pluim van de Senaat. Ze is Kinderboekenambassadeur 2019-2021 en de bedenker van #ikleesthuis.
Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar