Ja! twaalf zinderende verhalen

Ja! twaalf zinderende verhalen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
JA! brengt je twaalf zinderende verhalen over seks zoals je ze nog nooit gelezen hebt
Meestal is Anke Laterveer, schrijver en oprichter van #zeghet, de Nederlandse voorloper van #metoo, in de media omdat ze zich uitspreekt tegen seksueel geweld. Nu komt ze dus met een bundel erotische verhalen. Is dat niet gek?

Anke Laterveer: ‘Heel logisch juist! Volgens mij gaat er veel mis bij seks omdat we echt te weinig goede voorbeelden zien. In films en boeken zie je bijvoorbeeld zelden mensen praten tijdens en rondom seks. Er wordt ook nooit toestemming gevraagd voor seksuele handelingen. Terwijl dat nu juist superbelangrijk is en, in tegenstelling tot wat mensen vaak denken, ook heel sexy kan zijn. Daar kan ik dan uitgebreid over praten in de media, en dat doe ik ook, maar ik kan er ook eens iets aan gaan doen. Bovendien vind ik het ook heel fijn om eindelijk eens over lekkere, goede seks te praten, want laten we wel wezen: er is weinig leuker dan dat.

Literatuur & Romans , Korte verhalen
Verhalenbundels
PEPPER books
20 juni 2018
20 maart 2019
9789020608656

Reacties op: Ja! twaalf zinderende verhalen