Je ware leven

Pak je eigen autonomie terug en creëer jouw beste leven.

Tijdens de pandemie zegden 4.5 miljoen mensen hun baan op, wat aangeeft hoezeer we klaar zijn met de status quo, en dat we ons leven op onze voorwaarden willen leven. Mensen zoeken naar antwoorden, revalueren wat ze nu echt belangrijk vinden en hoe ze hun leven willen inrichten. Daarom schreef Seppälä dit boek.
Het is een handleiding, een manifest waarmee we ons bewust worden van waar we onze autonomie zijn kwijtgeraakt en hoe we die weer kunnen terugpakken. Je leert weer met jezelf verbinding te maken, je volle potentie te benutten en onze ware zelf te leren zijn. Dit praktische boek, met verhalen, wetenschappelijk onderzoek en opdrachten, is onmisbaar in een tijd als deze.

Is Je ware leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Je ware leven