Jezus en de goden

Ravi Zacharias

Zijn alle religies niet in wezen hetzelfde? - de idee van een absolute waarheid zijn wij in het Westen toch ontgroeid? - wie kan geloven in een goede God in een wereld vol kwaad en lijden? Drie vragen die het denkklimaat van vandaag typeren: iedereen heeft zijn eigen waarheid en respecteert de opvattingen van de ander. We schuwen grote woorden en geloven niet meer in allesomvattende antwoorden. Daardoor is er grote openheid voor allerlei overtuigingen ontstaan, van oosterse mystiek tot newage denken. Tolerantie en relativering zijn de moderne sleutelwoorden. Daarmee is de boodschap van Jezus er een geworden in een koor van vele stemmen. Ravi Zacharias rekent in dit boek af met wat hij als schijntolerantie ontmaskert.

Is Jezus en de goden het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Jezus en de goden