Jij bent awesome

Jij bent awesome

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0
Neil Pasricha brak internationaal door met zijn boeken over dankbaarheid en geluk, en is nu terug met een boek over veerkracht. Veerkracht is hard nodig, want in een wereld van overvloed en keuzestress staan we onder alsmaar groeiende druk. We gaan er hard voor, maar hebben last van faalangst en kunnen geen tegenslag verdragen. We lijken wel van porselein. We buigen niet, we breken. We krijgen burn-outs, worden eenzaam of depressief. Tijd om het tij te keren. Pasricha is heel open over zijn tegenslagen en geeft een simpele en onderbouwde aanpak om weer op te krabbelen en op koers te blijven. Leer omgaan met tegenslag, bouw aan een positief zelfbeeld en word je beste, onbreekbare en krachtige awesome zelf!
Dit boek is er om ons eraan te herinneren dat elk probleem een kans biedt, dat elke doodlopende straat toch een verborgen deur heeft en dat elke terugslag uiteindelijk een stap vooruit is.
Trouwens… Dit boek is er ook om je eraan te herinneren dat jij awesome bent.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen