JOMO - Joy of missing out

Nele Colle

We leven drukke levens. We combineren een job met huishouden, hobby’s en familie, we willen met alles méé zijn (de trends, de mode, de actualiteit), we socializen voortdurend op de social media, we komen altijd tijd tekort. Tegelijk lijden we aan stress, burn-outs, dips, depressies. Nele Colle werkt als opruimcoach en professional organizer. In de eerste plaats helpt ze mensen om hun huis (bureau, kasten, keuken…) op orde te krijgen. Dat is een aardige eerste stap. Maar in dit boek doet ze véél meer dan dat. Ze biedt ook schitterend advies over hoe je meer rust in je leven en meer ruimte in je hoofd kan krijgen. Bijvoorbeeld door ook eens ‘neen’ te zeggen (JOMO, the joy of missing out). Of door te kiezen voor wat écht belangrijk is. Of door meer te doen met minder en terug te vallen op de essentie. Voor meer tijd en meer geluk.

Recensies (1)

Is JOMO - Joy of missing out het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op JOMO - Joy of missing out