Een jongen alleen

Leven met mijn autistische broer

Karl Taro Greenfeld wist van jongs af aan dat zijn broertje Noah niet was als andere kinderen. Hij kon niet kruipen en het was moeilijk oogcontact met hem te maken. Naarmate de jaren verstreken, werden Noahs problemen erger ? hij kon slecht communiceren, niet zelf zijn veters knopen, en hij had gewelddadige uitbarstingen. Geen dokter kon precies aangeven wat er mis was met Noah ? afgezien van de diagnose autisme. Nu, voor het eerst, spreekt journalist Karl Taro Greenfeld zich uit over opgroeien in de schaduw van zijn autistische broer. Daarbij onthult hij de ingewikkelde mengeling van woede, verwarring en liefde die bepalend was voor zijn jeugd.

Indringend verhaal over dromen, hoop, en de alledaagse werkelijkheid van het omgaan met een broer met een verstandelijke beperking

Recensies (2)

Meer recensies

Is Een jongen alleen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een jongen alleen