Jongenssprookjes Deel 5

Jongenssprookjes Deel 5

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Tienduizenden lezers gingen je voor, en gaven zich over aan de opwindendste homo-erotische verhalen ever. Ongeremde seksuele fantasieën, vol dubbele bodems en bedrieglijke werkelijkheden, maar tegelijkertijd… goudeerlijk. Nu eens met subtiliteit van een donsveertje, dan weer met de slagkracht van een stormram sleurt Kollen je mee in zijn erotische caleidoscoop, die niet alleen porno is, maar die ook over porno gaat.

In dit vijfde deel komt hij met enkele grensverleggende sub-genres, zoals dat van de Bible Belt-porno, met een kleine, maar kleverige bijrol voor het Reformatorisch Dagblad; en binnen een oeuvre van homo-erotische verhalen waarin als nooit tevoren taboe en wellust elkaar wederzijds aanwakkeren, moest het vroeg of laat komen van… postkoloniale porno.

Over de eerdere delen van de ‘Jongenssprookjes’

‘Ik heb gebruld van het lachen terwijl ik een keiharde pik had. Heel knap als je dat voor elkaar kunt krijgen! Absolute klasse, deze verhalen.’
GJ Wielinga, schrijver en ex-pornoacteur

‘De verhalen spatten van de seksuele fantasie en energie.’ iNCH

‘De adembenemende verhalen in ‘Jongenssprookjes’ zitten vol fantasie, tintelen van plezier en zijn van alle tijden. Retespannend.’ L’HOMO

‘Sprookjesachtig en tegelijkertijd super-erotisch. Eric Kollen schrijft goed.’
Hedy d’Ancona, oud-minister van Cultuur

www.jongenssprookjes.nl
Korte verhalen , Literatuur & Romans
Eric Kollen
13 juni 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,00 Bestel het e-book € 9,95