Jouw konijn jouw geluk

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
JOUW KONIJN, JOUW GELUK Ben je van plan om konijnen als huisdier te nemen? Of ben je, net als ik, stapelverliefd geworden op jouw konijnen? In het boek dat voor je ligt, willen we je vertellen over het konijn als huisdier. Hoe je het moet verzorgen en wat je daar allemaal voor nodig hebt. Omdat je alleen het allerbeste wilt voor jouw snoetjes. Ik merkte dat ik veel vragen had toen mijn eigen snoetjes in huis kwamen. Met dit boek wil ik jullie helpen om de meeste vragen te beantwoorden. Na het lezen van het boek weet je wat je nodig hebt voor de optimale verzorging van je konijn. Je leest over gezond eten, een fijn en mooi verblijf, hoe je samen kunt spelen en je krijgt vooral heel veel inspiratie. Ik hoop dat jij net zo gelukkig wordt met jouw snoetjes als ik met die van mij. En jouw bunnies net zo gelukkig met jou. Jouw konijn, jouw geluk Vianne +

01 januari 2019

Reacties op: Jouw konijn jouw geluk