Jouw spirituele rijkdom

Woord vooraf:
Van jongsafaan ben ik onder andere gefascineerd door het ‘oosters’ denken. O.a. reïncarnatie, de wet van oorzaak en gevolg, je karma, het hiernamaals en aura’s. Dit gedachtegoed en veel paranormale ervaringen uit mijn jeugd en dagelijks in mijn praktijk, hebben mij een andere, een veel diepere kijk op de wereld gegeven. Dit maakt het er voor mij in het dagelijkse leven niet altijd eenvoudiger op. Want niet alle onderwerpen zijn makkelijk bespreekbaar te maken. Je moet soms zelfs een beetje op je woorden (opvattingen) letten.
Misschien is er een stukje tekst wat precies in jouw persoonlijke levensfase past. Dat zou mooi zijn. Sommige teksten kunnen mogelijk confronterend zijn. Als je dat niet uitkomt, laat het dan even los of lees het een paar dagen later opnieuw.

Spiritueel schrijver / paragnost Ron Malestein van Paranormaal studiecentrum De Aura
Info websites: www.paranormaalbewust.nl of www.ronmalestein.nl

Is Jouw spirituele rijkdom het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jouw spirituele rijkdom