Spirituele vragen en antwoorden

SPIRITUELE VRAGEN EN ANTWOORDEN. UIT DE WEBSITE RUBRIEK 'VRAAG HET AAN RON' Als spiritueel schrijver en paragnost/helderziende geef ik antwoorden op diverse spirituele en geestelijke vragen. Vragen die iedereen die op zoek is naar meer geestelijk inzicht bezighouden. Deze tekst heeft vroeger grotendeels op mijn website gestaan. Je kon dat toen op je computer lezen. Die speciale sfeer wil ik behouden. Werkelijk honderden vragen worden in de ‘vraag en antwoord’- vorm beantwoord. Het boek is heel interessant voor degenen die een goed beeld van de spirituele wereld willen krijgen. Een wereld waar we allemaal deel van uitmaken. Na het lezen van dit boek zul je anders naar de wereld gaan kijken. Het gedeelte over ‘Dieren en hun voortbestaan’ is in dit boek extra toegevoegd. Ik hoop dat dit mensen kan steunen die hun lievelingsdiertje hebben moet afstaan. Ook dieren gaan na hun aardse leven weer voort en komen later weer terug op aarde (ook zij hebben veel levens). PARANORMAAL STUDIECENTRUM DE AURA (SPIRITUELE BOEKEN EN PARANORMALE CURSUSSEN) Website: www.paranormaalbewust.nl Praktijk website Ron Malestein: www.ronmalestein.nl

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen
Brave New Books
08 juni 2021
08 juni 2021

Reacties op: Spirituele vragen en antwoorden