JP en IK

JP en IK

Feelgood Spots 1   Topics 0
Tess is maf. Hart-stik-ke maf. Aldus JP. En daar heeft hij wel een beetje gelijk in. Ze is impulsief en eigenwijs en zit vol creatieve – Tessiaanse – oplossingen voor zaken die haar niet bevallen. Vooral als het JP's leven betreft. En toch laat ze zich inhuren om een tijdje zijn vriendin te spelen. JP betaalt goed en ze hebben allebei hun redenen om deze neprelatie vol te houden. Maar eerlijk gezegd loopt het al gauw uit de hand. Tess begint een waar offensief om haar gezonde levensstijl te laten overwinnen in JP's leven en JP biedt pittige weerstand. Na een aantal intensieve weken worden ze door JP's baas en zijn sympathieke vrouw uitgenodigd voor een zeilvakantie in de Cariben. Dat betekent zestien uur per dag het sprookje JP & IK volhouden! Maar o, wat is het mooi daar, en zo romantisch…

Is het een chicklit of een parodie op een chicklit? Dat mag de lezer zelf bepalen.

Dani van Doorns eerste chicklit Jacht op een schat stond in 2019 op de shortlist van de Valentijnprijs etc.
Romantiek
Romantiek
Uitgeverij Eigenzinnig
25 september 2020

Door lezers

Fabulous Feelgood! / Nieuwe boeken in april - Waar kijk jij naar uit?
05 april 2020 22 reacties
  Meer artikelen van lezers