Het Junior Monsterboek 3

11 nieuwe monsterlijke gruwelverhalen Laat je door 11 griezelauteurs meesleuren in een monsterlijke wereld boordevol ijzingwekkende vertellingen Wat als… …een stem je ’s nachts wekt om je mee te lokken naar de geestenwereld? …drie vrienden besluiten te overnachten in een spookhotel? …je auto op kerstavond ondergesneeuwd raakt en je hulp krijgt van een mysterieuze man? …er een Griezelschrijver langskomt op school met een wel heel speciaal amulet om de nek? …je vriend stilaan verandert in een monster? …een opa en zijn kleinzoon, die als zonderlingen worden beschouwd, een vreselijk geheim verbergen? …er vanuit je computerscherm opeens een monsterlijke klauw naar je grijpt? …je uit je slaapkamer wordt ontvoerd voor een gevaarlijke, levensbelangrijke opdracht? …je briefjes toegestuurd krijgt met wel heel vreemde boodschappen, ondertekend door “ik”? …je tijdens een logeerpartij bij je opa ontdekt dat er een monster in zijn magazijn zit? …een vreemde professor je speciale krachten wil misbruiken? Wat als… je een griezelig goed boek zoekt om te lezen? Lees dan snel het 3de Junior Monsterboek!

Is Het Junior Monsterboek 3 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het Junior Monsterboek 3