Kalle en het oerwoudgoud

In dit derde deel van de stoere serie Kalle-boeken duikt onze held op in Suriname. Hij is er samen met zijn moeder om zijn 'stomme zus' op te zoeken die stage in een ziekenhuis loopt. Kalles moeder heeft voor haar kinderen een jungletocht georganiseerd, zodat zij zelf lekker aan het zwembad kan liggen met een cocktail. Terwijl zijn zus giechelend met de gids een speciale rondleiding in een marrondorpje krijgt, vlucht Kalle voor een reuzenspin en heeft vervolgens in het oerwoud een verrassende ontmoeting met een oude bekende. En dat is niet de enige oude bekende die opduikt...

Recensies (2)

Meer recensies

Is Kalle en het oerwoudgoud het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kalle en het oerwoudgoud