Kamer 305

Rank 1438 Gelezen 329 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 418 Favoriet 16 Recensies 83
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Newsroom 3 Lijsten 1 Spots 46 Top25's 1   Topics 0
“Pas na tweeën ’s middags werd ik weer wakker. Mijn hele wezen schreeuwde om Martijn, maar hij had niets meer van zich laten horen en wat zou ik moeten zeggen? Toch graai ik nu met wild kloppend hart naar mijn telefoon. Het appje is echter van Corine.

Hoe lang moet ik mijn nieuwsgierigheid nog bedwingen? Serieus Kim, ik maak me zorgen. Wat is er aan de hand?

Wat is er aan de hand? Absoluut een goeie vraag. Dat zou ik ook wel willen weten. Het lijkt er sterk op dat mijn minnaar zijn vrouw heeft vermoord, mijn echtgenoot heeft geprobeerd mijn moeder te vermoorden en ik ben bang dat een van mijn cliënten onderweg is om mij te vermoorden. Meer niet. Niets om je zorgen over te maken.”

In de literaire thriller Kamer 305 raken de levens van Kim en Eva met elkaar verstrengeld tijdens hun huiveringwekkende zoektocht naar het motief achter enkele mysterieuze moorden.

Over de auteur
Yvonne Franssen heeft een grote liefde voor taal. Al sinds ze kan lezen, schrijft ze korte verhalen en versjes. Ze schreef jarenlang maandelijks een column voor een website en wist bij schrijfwedstrijden met haar verhalen diverse prijzen en publicaties in de wacht te slepen.

In 2011 verscheen haar eerste thriller 'Talio', een jaar later gevolgd door 'De genius'. In 2013 schreef ze ter gelegenheid van de Limburgse Avond van het Spannende Boek de minithriller 'Mysterie aan de Maas'. In 2017 maakte Yvonne met de versjesbundel '#omazegt' een uitstapje buiten het thrillergenre, waarin ze in 2018 terugkeerde met haar vierde thriller 'Schaduwen'. En nu (september 2019) is er dus 'Kamer 305'.

Literaire thriller
Futuro Uitgevers
11 september 2019
11 september 2019

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Marcel Roozeboom

Kees van Duyn Hebban Recensent

Ontknoping is verrassend, bizar en onthutsend tegelijk

door: Kees van Duyn 4 likes

Met taal heeft Yvonne Franssen altijd al wat gehad, dus is het niet zo vreemd dat ze er als klein meisje van droomde om te gaan schrijven. Lezen, vooral spannende verhalen, deed ze veel en regelmatig begon ze zelf ook met het schrijven van verhalen en versjes. Op latere leeftijd won ze...

Reacties op: Kamer 305