Schaduwen

Schaduwen

Rank 1241 Gelezen 167 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 159 Favoriet 13 Recensies 50
Thrillers & Spanning Spots 65   Topics 0
Ellen Groenenboom wordt als veertienjarig meisje door een onbekende man verkracht. Als volwassen vrouw leidt ze samen met haar drie honden een teruggetrokken bestaan op een oude boerderij, weg van de bewoonde wereld.

Als ze op een dag een anonieme dreigmail ontvangt, concludeert ze dat er sprake moet zijn van spam. Maar dan volgen er meer dreigmailtjes, en wordt een van haar honden tijdens een boswandeling door een wildvreemde doodgeschoten.

Als deze vreemdeling enkele dagen later zelf vermist blijkt te zijn, wordt Ellen bang. Bestaat er een samenhang tussen deze gebeurtenissen, en welke rol speelt Ellen zelf in het geheel?

In haar zoektocht naar de waarheid, stuit ze op geheimen uit haar eigen verleden, die haar leven veranderen in een ware hel. Wie kan ze nog vertrouwen, en wie is haar vijand? Zal ze een uitweg vinden uit deze nachtmerrie?

Over de auteur
Yvonne Franssen heeft een grote liefde voor taal. Al sinds ze kan lezen, schrijft ze korte verhalen en versjes. In 2011 verscheen haar eerste thriller 'Talio', een jaar later gevolgd door 'De genius'. In 2013 schreef ze ter gelegenheid van de Limburgse Avond van het Spannende Boek de minithriller 'Mysterie aan de Maas'.
In 2017 maakte Yvonne met de versjesbundel '#omazegt' een uitstapje buiten het thrillergenre, waarin ze echter dit jaar terugkeert met haar thriller 'Schaduwen'.

Literaire thriller
Futuro Uitgevers