Kanjers klaren de klus

Een leuk leesavontuur voor kinderen die op verschillende niveaus lezen. Voor voorlezers en lezers vanaf 6 jaar. Ook dit tweede kanjerboek is het resultaat van een samenwerking tussen de uitgeverijen Plantyn en Clavis. Samen hebben zij de ambitie om meer kinderen aan het lezen te krijgen. Meer, beter en liever lezen is ons motto. Plantyn realiseert dit in de taalmethode ‘De Taalkanjers’ en Clavis met een ruim aanbod fictie en non-fictie voor kinderen van alle leeftijden.

Het is warm, veel te warm voor de tijd van het jaar! Daan, Ferre en Farida lijken wel te smelten. In het nieuws op tv wordt er gesproken over de klimaatverandering. In de caravan bij Daan in de tuin besluiten de drie vrienden om iets te doen voor het klimaat. Maar terwijl zij plannen maken, staat de norse buurman van Daan naar hen te kijken. Hij gelooft niet in de opwarming van de aarde en maakt zich boos op hen. Als dat maar goed komt …

Is Kanjers klaren de klus het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kanjers klaren de klus