Kant 1

Vier vrouwen worden op het hoogtepunt van hun carrière door Lili, de wereldberoemde jonge filmster, naar New York ontboden voor een bijeenkomst in het Pierre Hotel.

‘Wie van jullie vier sekreten is nu eigenlijk mijn moeder?’ is de indringende en compromitterende vraag die Lili hen stelt. Een vraag die niet alleen Lili, maar miljoenen lezers over de gehele wereld bezighoudt.

Is het Pagan Trelawney, de huidige Lady Swan, een rustige Engelse aristocrate, die net als Lili ooit een verhouding had met een koning? Of Judy Jordan, de ambitieuze Amerikaanse zakenvrouw, die aan het hoofd staat van ’s werelds best verkochte vrouwenblad en eens Lili’s persagente was? Of Maxine Pascale, de vermaarde Parijse binnenhuisarchitecte, die nu een beroemd wijnchateau beheert en eens geschokt moest ervaren hoe haar te jonge zoon door Lili in de kunst der liefde werd ingewijd? En waarom is Lili, de mooie, maar o zo kwetsbare vrouw, zo geïnteresseerd in die vraag?

De antwoorden liggen verborgen in een fascinerende roman die u in een snel tempo meeneemt van de gebeurtenissen rondom een dure Zwitserse kostschool naar de wereld van de high society in Parijs, New York, Londen en Caïro.

Is Kant 1 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kant 1