Junior   Topics 0
Kapitein Onderbroek en de pedante plaaggeesten van de parallelle paarse plee-planeet is het achtste deel in de supergrappige graphicnovelserie van Dav Pilkey. Volledig in kleur, voor kinderen vanaf 8 jaar. Bekend van de succesvolle Netflix-serie en film.
Sjors en Harold belanden in een parallel universum! Het verschil: daar zijn zij en Kapitein Onderbroek ineens de slechteriken, en is meneer Krupp een held. En als ze het dan eindelijk lukt om weer terug te keren naar hun eigen wereld, nemen ze per ongeluk een stel slechteriken mee. Die moeten natuurlijk teruggestuurd worden, maar hóé?!

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
de Fontein Jeugd
01 februari 2022
01 februari 2022

Reacties op: Kapitein Onderbroek en de pedante plaaggeesten van de parallelle paarse plee-planeet