Kat met een geheime missie

Kat met een geheime missie

Rank 3421 Gelezen 23 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 4
Junior Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Winston, kat met een geheime missie is deel 1 in de grappige en avontuurlijke serie Winston van Duitse bestsellerauteur Frauke Scheunemann. In dit kinderboek komen de luie kat Winston en de 12-jarige Kira terecht in een Freaky Friday-situatie wanneer de bliksem inslaat.

Kat Winston Churchill vindt zichzelf geweldig. Hij is slim, heeft goede manieren en bekijkt de wereld rustig vanaf zijn bank. Maar wanneer Kira bij hem komt wonen, is het uit met de rust.

Samen met Kira gaat Winston voor het eerst naar buiten, met desastreuze gevolgen. Na een blikseminslag zit Winston gevangen in het lichaam van Kira, en Kira in dat van Winston! Help!!

Deze bizarre verwisseling biedt echter ook kansen. Kira's moeder heeft problemen met de politie, en wie kunnen nu beter uitzoeken wat er aan de hand is dan een detectiveduo dat bestaat uit een onschuldig meisje en een kat?

Een geweldige serie voor kinderen vanaf 9 jaar. Ook als je niet van katten houdt!

'Dit grappige avontuur laat de lezer spinnend achter.' - Hits für kids

'Een detective vol humor, geschreven vanuit het perspectief van een kat die gedurende het verhaal leert wat echte vriendschap is.' - Familien-Welt.de

Kind & Jeugd
Winston (1)
de Fontein Jeugd
13 juni 2017
9789026141164 , 9789026141171 , 9789026143748 , 9789026143755

Lezerswaarderingen

Artikelen over Kat met een geheime missie

Meer artikelen

Lezersrecensies (4)

Leuk en grappig!

door: JasmineBloem 1 like
Ik vond de kaft op eerste zicht al geweldig. Het is super cool dat het is geschreven alsof Winston het zelf schreef. Dit is echt een aanrader voor kinderen en volwassenen.

Erg grappig!

door: Jufwillemijnopallstars 1 like
Winston is een kat. Een keurige kat. Op een dag vindt hij heel raar eten in zijn etensbak, dat gaat hij echt niet opeten! Al snel blijkt dat Olga, de huishoudster, het huis uit gaat en haar zus Anna komt haar vervangen. Anna neemt Kira mee, haar dochter. Winston vindt kinderen eigenlijk niks, maar...

Over een kater in het lichaam van een mensenmeisje...

door: Gerrianne Groen 1 like
Een erg leuk en spannend boek. Grappig en bijzonder om te lezen vanuit een kat. Winston is namelijk de ik-figuur in het boek. En je kunt je voorstellen dat het voor een kater best vreemd is om ineens rond te moeten lopen in het lichaam van een meisje. In het eerste hoofdstuk hebben Winston en Kira...

Winston laat je lachen

door: Nelleke Groot 1 like
Alle-sardientjes-in-blik-nog-aan-toe! Een kat in een mensenlichaam, dat kan nooit lang goed gaan. Deftige kat Winston maakt je constant aan het lachen.