Kerstbezoek

“Het zat wel goed met onze kerk. We spraken met ontzag en gepaste dankbaarheid over onze Grondlegger. Alles liep op rolletjes, zoals dat hoort in een fatsoenlijke kerk. Natuurlijk hadden we het er wel eens over, dat we Hem zo graag hadden willen ontmoeten toen Hij nog op aarde was. En dat we uitkeken naar het moment van Zijn komst, ooit….maar vooral in de verre toekomst.
Het nieuws dat Hij van plan was ons binnenkort op te zoeken, kwam dan ook op zijn zachtst gezegd onverwacht en was nogal schokkend.”

Het kerstverhaal uit Het Bezoek: verpakt in een boekje met envelop (en licht genoeg voor de december zegel !) is dit weer eens een heel andere kerstkaart.

Met voorin, binnenzijde omslag, een kerstgroet: "Moge zijn vrede u bezoeken deze Kerst en het gehele nieuwe jaar."

Is Kerstbezoek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kerstbezoek