Klaar voor de start

Een nieuwe baan? Gefeliciteerd! In dit boek kun je lezen hoe je een succesvolle start kunt maken in je nieuwe functie. Je eerste project, je eerste onderhandeling, je eerste voortgangsgesprek: een nieuwe baan is best spannend. Gelukkig hoef je niet alles zelf uit te vinden. Er zijn beproefde methoden waarmee je gegarandeerd een vlotte start maakt in je nieuwe baan. In dit boek vind je de beste technieken en methoden op het gebied van communicatie, samenwerken, onderhandelen, beïnvloeden, persoonlijk leiderschap en timemanagement. Gebruik ze wanneer het je uitkomt en zorg ervoor dat je fluitend naar je werk kunt blijven gaan. Hennie de Kler is coach, trainer en eigenaar van Clairscan. Vanuit een basis als onderwijskundig pedagoog-psycholoog heeft ze zich ontwikkeld tot een veelzijdige coach en trainer, die floreert als ze een bijdrage kan leveren aan de persoonlijke ontwikkeling van haar coachees en trainees. Kenmerkend voor haar aanpak is een scherp oog voor menselijke verhoudingen, de organisatiecontext, creativiteit en humor.

Uitgeverij Haystack
19 juli 2021
29 september 2020

Reacties op: Klaar voor de start