Klap - Als een ongeluk je leven op zijn kop zet, e-book

Klap - Als een ongeluk je leven op zijn kop zet, e-book

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 0
Christine Kliphuis wordt aangereden door een appende automobilist en vanaf dat moment verandert haar leven ingrijpend. Uiteindelijk blijkt dat ze hersenletsel aan de klap heeft overgehouden en dat ze haar werk niet meer kan oppakken. In dit autobiografische boek laat ze je dicht op de huid meereizen in haar verhaal, waarin ze de emoties en het proces voelbaar maakt.

Wat gebeurt er met je als je gewone leven ineens tot stilstand komt door een heftige whiplash. Als je herstel maar niet opschiet, terwijl je je leven zo graag weer wilt op pakken. Als je jezelf niet meer herkent door problemen in het functioneren van je brein. Als het onzichtbare letsel tot misverstanden en onbegrip leidt bij je re-integratie. Als de balans ineens uit je relatie is en je samen een nieuwe vorm moet vinden. Hoe werk je aan je nieuwe normaal?

Christine Kliphuis (1957) schreef eerder al 22 (kinder)boeken, waar onder de medische kinderserie De Zieken boeg en Mijn hoofd is hol over de mantelzorg voor haar moeder die een beroerte kreeg. Ze werkte daarnaast jarenlang als communi catieadviseur en als klach ten be mid delaar in de zorg. Christine geeft lezingen over haar ervaringen en over niet-aangeboren hersenletsel.

www.christinekliphuis.nl
Meander