Kleine doden

VN:

Kleine doden

Rank 4165 Gelezen 40 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 45 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Queens, New York, 1965. Ruth Malone, een jonge, pas gescheiden moeder, werkt als cocktailserveerster om het hoofd boven water te houden. Mooi en levenslustig als ze is, geniet ze van de mannelijke aandacht. Maar die snikhete zomer gebeurt het ondenkbare: op een ochtend zijn haar twee kinderen spoorloos verdwenen. En dan wordt haar dochtertje gewurgd gevonden. Al snel gonst het door de hele stad: die roodharige, losbandige femme fatale heeft haar kinderen natuurlijk zelf vermoord. Is Ruth inderdaad een gewetenloze, ontaarde moeder, of wordt ze vals beschuldigd omdat ze zich niet gedraagt zoals van haar verwacht wordt?

Literaire thriller
De Geus
18 april 2017
19 april 2017

Groot menselijk leed, besloten in een eufemistische titel

door: Jacqueline Coppens 1 reactie

Moeder. Minnares. Moordenaar? De bijtitel op de cover van Kleine doden maakt uitermate nieuwsgierig. Het debuut van Emma Flint is gebaseerd op de roemruchte zaak van Alice Crimmins die in de zestiger jaren werd beschuldigd van de moord op haar eigen kinderen.

In Kleine doden wordt Ruth Malone ’s...

Reacties op: Kleine doden