Koen Kampioen snel naar de top

Koen Kampioen snel naar de top

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Snel naar de top is het twintigste boek over Koen Kampioen, en het vijftiende voor de 7+-lezers. Dit keer is het boek op E5-niveau in plaats van het gebruikelijke M5, zodat de fans langer kunnen doorlezen in hun favoriete serie.

Aukje gaat verhuizen! Dat nieuws slaat in als een bom. Maar gelukkig verhuist ze niet naar de andere kant van het land. Ze woont nu in de buurt van de atletiekbaan en ze blijkt erg hard te kunnen lopen. Koen maakt zich zorgen. Hij is bang dat Aukje bij FC Top weggaat. Hoe moet het dan verder met hun team? Koen merkt ook dat hij zelf niet altijd snel genoeg is om uit de dekking te komen. Dat moet echt beter, want hij wil met zijn team naar de top. Maar hoe?
Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar
Uitgeverij Kluitman Alkmaar B.V.
17 februari 2016
9789020648638

Recensies

Een mooi en leerzaam verhaal in een Avi boekje.

door: Bianca Schrijft 1 like
Het is een mooi vormgegeven boekje, waarbij ik me goed kan voorstellen dat hij de jeugd en vooral jongens aanspreekt. Het is misschien generaliserend, maar tot nu toe is voetbal nog steeds in grote lijnen een jongenssport, al schiet het aantal meiden dat dit speelt als een gek omhoog. Niet snel...