Koetjes en kalfjes

Junior   Topics 0

Deze bundel met dierenverhalen voor vaders en hun zonen (vanaf acht jaar) bevat een reeks spannende vertellingen. Deze spelen zich af in verschillende landen, met telkens een ander dier in de hoofdrol. Thematisch sluit dit boek naadloos aan op de leefwereld van jongens vanwege zijn eerlijke en soms harde inhoud. Daarom is het boek ook zeker voor hun vaders interessant. Who the hell is: Rutger Willem Weemhoff Deze auteur was actief als acteur in het theater en voor televisie. Naast zijn bezigheden als acteur studeerde Weemhoff in de jaren ‘80 tevens een tijdlang filosofie aan de Gemeentelijke Universiteit van A’dam. 'Filosofie van de dood, da's pas leven!' luidt zijn montere motto als ‘de filosoof van de dood' in een interview met Filosofiemagazine: ‘Ik sterf, dus ik ben (niet)’. Als onafhankelijke auteur en publicist schreef hij tal van teksten. Weemhoff biedt zijn schrijfwerk aan via een eigen ideële uitgeverij, onder de naam die zijn totale oeuvre het beste covert: Partout. Producties zijn uitsluitend te bestellen als paperback.

Kind & Jeugd
Kinderboeken diversen