Koken op de Big Green Egg

Culinair   Topics 0
De Big Green Egg kan al jaren op een grote schare trouwe fans onder de barbecue-experts rekenen. In tijden waarin de tuin nog belangrijker wordt, ontdekken steeds meer mensen hoe veelzijdig en praktisch deze unieke barbecue is. Dankzij de keramiek, die bestand tegen extreme temperaturen, én de vorm ontstaat een perfecte luchtcirculatie in de EGG, waardoor voedsel gelijkmatig gaart op de gewenste temperatuur.

Dit boek laat zien wat er allemaal mogelijk is met deze buitenkeuken.

In Koken op de Big Green Egg vind je informatie over de EGG set-up, het aansteken en gebruiken van de EGG, brandstof en tools. Daarna word je in twaalf stappen en gerechten al doende ingewijd in de bereidingstechnieken.

Met de tips en receptuur van James Whetlor kun je 70 verschillende gerechten bereiden, waaronder de bekende stukken vlees en bouten, hele vissen, verse groenten en verrukkelijke rubs, marinades en sausjes voor gezellige BBQ-buffetten.

Dankzij Koken op de Big Green Egg verander je in een mum van tijd van een beginner in een EGGpert en geniet je het hele jaar door van heerlijke gerechten.

Culinair
Eten en drinken algemeen