Kopenhagen

Kopenhagen

Wat & Hoe Stedentrip Kopenhagen bevat de Top 10 hoogtepunten van Kopenhagen, gedetailleerde uitklapkaarten en de beste hotspots voor je vakantie. Met alle informatie die je nodig hebt, plus insider tips voor overnachten, eten en uitgaan. Wat & Hoe Stedentrip Kopenhagen is handzaam, compleet en betrouwbaar, ideaal voor je reis.

Kopenhagen ligt in het oostelijke puntje van Denemarken. Oog voor design, liefde voor de natuur, genieten van vrije tijd: het zit bij Kopenhagenaren in het bloed. Van zonnestralen wordt volop genoten op terrasjes of op het water. En zit het weer een keer tegen of is het grijs en grauw in de winter, dan wordt de Deense hoofdstad verlicht met kaarsjes en lampjes. Zo is een bezoek in de zomer én winter een aanrader.

Wat & Hoe is al sinds 1926 een betrouwbare reispartner, met voor elke reiziger een geschikte reisgids. Met Wat & Hoe Stedentrip heb je een handzame gids met alle hoogtepunten en plattegronden voor als je graag alleen een stad bezoekt.

Reizen & Talen
Kosmos Uitgevers