Kosmisch Evenwicht

Naarmate meer mensen met elkaar moeten samenleven en werken, komen er meer wetten en regels die elkaar ook steeds sneller opvolgen. Ondanks dat we allemaal graag ruimte voor persoonlijke ontplooiing willen, komen we juist door deze toenemende maatschappelijke complexiteit in het gedrang. De gemeenschappelijke ruimte wordt nu hoofdzakelijk beheerst door geld, informatie en technologie en in afnemende mate door creativiteit, passie en bijzondere ervaringen. Dit alles leidt tot bezorgdheid, onenigheid, vervreemding, overbelasting en zelfs tot gevoelens van machteloosheid.
Kosmisch Evenwicht gaat over een werkbaar alternatief waarbij we met zijn allen beter in staat zijn om toekomstige ontwikkelingen richting te geven, te beheersen, te vereenvoudigen en te verbinden voor nieuwe ruimte in onze persoonlijke ontwikkeling en die van organisaties. Dit realiseren we door het vertalen van de ons omringende natuurlijke krachten. Juist hier liggen enorme kansen voor een positieve toekomst voor mens en planeet.

George Schermer was gedurende dertig jaar softwareontwikkelaar in verschillende soorten organisaties: van multinationals tot midden-en-kleinbedrijf. Hij leerde daar alles over organisaties en informatie. Van nature breed geïnteresseerd, verdiepte hij zich in sterrenkunde, evolutie, cybernetica, integratieve psychologie en sociocratie. Momenteel schrijft hij boeken en muziek en is hij continu bezig om kosmisch evenwicht steeds verder te ontwikkelen.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit