Kosmische kat

Kosmische kat

Katten zullen geen moment voorbij laten gaan om te laten zien hoe eigen-wijs ze zijn. Als ze je beschermengel zijn, maakt het niet uit wat je doet, want ze blijven van je houden.
De ‘Kosmische kat wijsheidskaarten’ laten je kennismaken met prachtige katten en kittens die elk een aspect van jouw persoonlijke groei tonen. Denk bijvoorbeeld aan moed, aanstichter, toeslaan, onafhankelijkheid en nieuwsgierigheid.
Deze kaartenset reikt je – vaak met een knipoog – diepe inzichten en handvatten voor bewuster leven. Gebruik de kaarten samen met het boekje om antwoord op een vraag te krijgen, een discussie te beginnen, een intentie neer te zetten of een volgende stap te maken.
Barb Horn en Randy Crutcher hebben hun sporen verdiend in het werken met zowel mensen als dieren. Deze set kaarten won in 2020 Goud in de categorie ‘Inspirational and Transformational Product’ van de Coalition for Visionary Resources.
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit