Krachtboek voor vrouwen

In Krachtboek voor vrouwen, wijsheid van Louise Hay deelt Louise Hay wijze levenslessen voor vrouwen om van de komende jaren de meest productieve, bevredigende en krachtige tijd van hun leven te maken. Louise Hay wist als geen ander dat echte verandering van binnenuit komt. Ze vond zichzelf op verschillende momenten in haar leven opnieuw uit en werd een grote inspiratiebron voor vrouwen over de hele wereld. In dit boek zijn de tijdloze levenslessen van Louise verzameld. Het was haar grote wens dat vrouwen liefde voor zichzelf ervaren en vol vertrouwen in hun potentieel een plek in onze maatschappij opeisen. Op haar onnavolgbare warme en openhartige manier deelt zij haar wijsheid voor vrouwen van alle leeftijden en achtergronden.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Krachtboek voor vrouwen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Krachtboek voor vrouwen