Krik ben ik

Rank 2581 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Ik ben Krik, Krik ben ik
Alle verhalen over Domper, Krik en Melle in een magnifieke fullcolour-editie

Na Krik en Domper, Krik en Melle voltooide Hanna Kraan met De tuin van Krik de enthousiast ontvangen serie over de vrolijke eekhoorn, de mopperige pad en de ijdele merel. Dat vraagt om een bijzondere editie met alle verhalen over het drietal! Nu helemaal opnieuw geïllustreerd door Mies van Hout in prachtige kleurenprenten.

In deze ultieme voorleesbundel zijn alle avonturen opgenomen die Krik, Domper en Melle beleven in de tuin van de familie Keizer. Door de ogen van de kleine dieren zien we onder andere hoe de mensen met de natuur omgaan. Want al verstaan wij de dieren niet, uit de verhalen blijkt dat zij ons maar al te goed verstaan!

Wie Ik ben Krik, Krik ben ik heeft (voor)gelezen zal anders om zich heen kijken als hij weer buiten komt. De wereld is een beetje mooier geworden. Dankzij Hanna Kraan.
Kind & Jeugd
Uitgeverij Lemniscaat B.V.
01 november 2011

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,95

Lezersrecensies (1)

Tuin-avonturen voorleesboek

door: Lettora 1 like
Krik de eekhoorn en zijn vrienden Domper de pad en Melle de merel beleven al hun avonturen in de tuin waar zij wonen: een overzichtelijk decor, met nog een paar figuranten (de bewoners van het huis in de tuin). Mooie vorm, passend bij oudere peuters en jonge kleuters (3 tot 5 jaar). De...