Kunstmatige intelligentie voor dummies

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Stap de toekomst in met kunstmatige intelligentie! Machines, software en apparaten lossen hiermee zelfstandig problemen op, waarbij zij het denkvermogen van een mens imiteren. In Kunstmatige intelligentie voor Dummies krijg je een duidelijk overzicht van de technologie, de veelvoorkomende misvattingen en een fascinerende kijk op de toepassingen ervan, van zelfsturende auto's en drones tot bijdragen op medisch gebied. Je leest over de geschiedenis en ontdekt de grenzen van wat kunstmatige intelligentie kan doen. De wereld van kunstmatige intelligentie is intrigerend – en met deze praktische gids toegankelijker dan ooit!
John Paul Mueller is auteur, redacteur en consultant. Hij heeft meer dan honderd boeken en meer dan 300 artikelen geproduceerd, onder meer voor verschillende magazines. Luca Massaron is een datawetenschapper gespecialiseerd in statistische analyse en machine learning.
voor Dummies
BBNC Uitgevers